哈囉,大家好,我是Fish,我想環遊世界是很多人的夢想,我也不例外,旅遊和攝影是我最大的興趣,目前已拜訪過25個國家、67個以上的城市,也到過澳洲打工度假,開啟自己另外的人生,想藉此粉絲團和大家分享我的旅遊經歷、工作經驗、業餘攝影照片等,並希望未來可以寫一本關於青年壯遊和冒險旅程的旅遊書籍,歡迎大家一起來參與唷!

Hello, I am Fish, who loves traveling and photography.I have been to 25 countries  and more than 67 cities at the age of  25. Also went to Australia for working holiday in 2017. My dream is to travel around the world,and I hope to write a book in the future. Now I will share my life experience. Let's be friends in this amazing world!

Fan page on Facebook : https://www.facebook.com/FishsTravelingClub/

IG : fish_shelly

首頁使用

arrow
arrow

    魚兒悠來遊趣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()